BrosardSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakTetapan perlindungan

  • masa pelepasan:2022-10-24 09:06:05
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:792
  • Penerangan pantas:

    Brosard,Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering

Kandungan artikel

Perbezaan antara pengubah jenis kering dan pengubah terbenam minyak:

Dalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

BrosardIsolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Spisska Nova VesBerapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Pada pengurusan muatan:

Penukar jenis kering


BrosardSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakTetapan perlindungan



Struktur kumpulan sambungan bagi pengubah jenis kering

Bagaimana tahap kualiti pengubah jenis kering dibandingkan dengan negara asing?

Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar, proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit,BrosardPengubah ujian jenis kering, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Pengurusan jujurPerhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Core pengubah enjin kuasa kVA Bahagian plastik dipilih di tengah-tengah kalung dan koil elektromagnetik untuk menjaga koil elektromagnetik dalam keadaan kalung yang stabil untuk mengurangi bunyi.

Bunyi pengubah jenis kering milik bunyi frekuensi rendah. Di kawasan kecil,BrosardPersediaan pengubah kuasa, kebanyakan bunyi tersebar mengikut struktur bangunan. Bunyi frekuensi rendah ini tersebar ke rumah rumah rumah mengikut bangunan rumah, kemudian menyebabkan bunyi getaran gas, yang kemudian tersebar ke telinga pengguna. Walaupun jumlah bunyi tidak terlalu besar, ruang penyebaran dan kesan negatif sangat besar.


BrosardSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakTetapan perlindungan



(I) jarak antara kontor luaran kV dan dibawah pengubah jenis kering dan kereta pelindung atau dinding halaman sekeliling harus mempertimbangkan kesehatan pengangkutan dan perbaikan pengubah jenis kering,BrosardPenukar jenis kering 400KVA, dan jarak tidak akan kurang dari m; Pada sudut dengan operasi sebenar, ruang lebih dari m akan disimpan; Jika pagar logam dipilih, pagar logam akan dibawah dan tanda amaran akan digantung di kedudukan yang terkenal.

PenawaranPipa pembuangan panas radiator paip panas biasanya dibuat dari paip baja tanpa lengkap selepas dipotong dengan menampar mati. Apabila paip pembuangan panas dibelakang dan diseweldi oleh penywelding elektrik, pembuangan minyak sering disebabkan. Ini disebabkan kekuatan sokongan pada permukaan paip dan tekanan kerja pada lubang dalaman apabila menampar paip pembuangan panas.

Pada kuasa bernilai, nisbah kuasa output kepada kuasa input pengubah dipanggil efisiensi pengubah, iaitu & ETA; Adakah efisiensi pengubah; P ialah kuasa input dan P ialah kuasa output.

Berapa banyak pengubah kuasa

BrosardAnalisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Sebelum impuls tiada muatan ditutup, penukar mesti ditempatkan selama jam, dan kursi yang naik dan lengan yang bertentangan dengan air dipasang dengan plug ventilasi mesti tergelincir pada masa.

Saluran lapisan yang mengisolasi dan artikel yang menyambung antara botol bel dan inti akan dibuang. Jika ia adalah pemeriksaan lonceng menggantung, minyak akan dipomp ke bawah botol bel sebelum botol bel boleh dibuang.

AmolMaklumat produk lain
  • NagykorosPlatform penangkapan trekPeranan rawatan fosfat antikorosif

    NagykorosPlatform penangkapan trekPeranan rawatan fosfat antikorosif

  • NagykorosPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKaedah penentuan kandungan plumbu

    NagykorosPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKaedah penentuan kandungan plumbu

  • TejarKawalan elektronik kuasaKeberkesanan kos industri

    TejarKawalan elektronik kuasaKeberkesanan kos industri

  • DallasPlatform angkat hidraulik tetapMempunyai daya penembusan yang kuat

    DallasPlatform angkat hidraulik tetapMempunyai daya penembusan yang kuat

  • DallasAngkat dan mendarat jambatanTerus memaksa pasaran roll

    DallasAngkat dan mendarat jambatanTerus memaksa pasaran roll

  • PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran

    PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran

  • PorticiPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSangat berguna untuk pasaran

    PorticiPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSangat berguna untuk pasaran

  • PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya

    PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya

  • segera:Peringatan: Maklumat BrosardSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakTetapan perlindungan memberi anda BrosardSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakTetapan perlindungan oleh syarikat kami, perkhidmatan BrosardSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakTetapan perlindungan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk BrosardSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakTetapan perlindungan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian BrosardSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakTetapan perlindungan. BrosardSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakTetapan perlindungan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di BrosardSistem pemeliharaan pengubah yang ditenggelamkan minyakTetapan perlindungan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!