Saint LouisBagaimana untuk memilih pengubah kuasaSpesifikasi pemeriksaan

  • masa pelepasan:2022-10-24 15:38:01
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:253
  • Penerangan pantas:

    Saint Louis,Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi ol

Kandungan artikel

Terlalu muatan atau sirkuit pendek berlaku di dalam pengubah kuasa. Bahan-bahan mentah yang boleh dibakar dipengaruhi oleh suhu tinggi dan pengasingan listrik, yang meleleh dan menyalakan, menghasilkan banyak tubuh uap, meningkatkan tekanan kerja dalaman pengubah kuasa, menyebabkan nyalakan kasing, menyebabkan kegagalan kuasa skala besar, membahayakan semua produksi, penghasilan dan aktiviti normal. Ada tiga sebab kemalangan api dalam operasi pengubah kuasa.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a,Saint LouisItem inspeksi pengubah jenis kering, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Saint LouisPembuat Transformer biasanya mengadopsi kising perlindungan IP, yang boleh mengelakkan masukan tanah yang kuat dengan diameter lebih dari mm dan haiwan seperti tikus, ular, kucing dan burung, yang menyebabkan kesalahan umum yang jahat seperti kesalahan sirkuit pendek dan kegagalan kuasa, dan menyediakan penghalang alam yang selamat bagi bahagian yang bertenaga. Jika peralatan pengubah perlu berada di luar, kasing perlindungan IP boleh diadopsi. Selain perlindungan IP di atas, ia boleh menghindari & DEG dengan bisektor; Air jatuh di sudut. Namun, penguncian IP akan mengurangi kapasitas pendinginan pengubah, jadi perhatikan pengurangan volum operasinya.

Apa peranan penting pengubah kuasa

Yonggwang-upBagaimana untuk mengurangi kegagalan pengubah jenis kering?

Apabila skru ekstruder inti melalui memegang inti besi penukar adalah longgar, terdapat bahagian topi skru yang tersisa pada inti besi, atau bahan logam kecil jatuh ke dalam penukar, penukar akan menghantar keluar & ldquo; Ding Ding Dang & rdquo; Or & ldquo; Panggil & hellip; Panggil & Helip& rdquo; Bunyi meniup dan & ldquo; Squeak, squeak & rdquo; Ia seperti magnet menghisap pencuci kecil, sementara voltaj bekerja, arus dan suhu pengubah semua normal. Keadaan seperti ini biasanya tidak membahayakan semua operasi normal pengubah, dan boleh diselesaikan sehingga kekurangan kuasa.

Kol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.


Saint LouisBagaimana untuk memilih pengubah kuasaSpesifikasi pemeriksaan



Pengurangan getaran pengumpulan dan rumah bandar memecahkan sambungan lembut pengumpulan dan rumah bandar. Untuk bar tembaga bas tenaga rendah peralatan,Saint LouisPengubah terbenam minyak, oscilasi bunyi elektromagnetik boleh dihantar dari rumah bandar ke struktur bangunan. inti penyelesaian pengurangan bunyi mesti diubah ke sambungan wayar tembaga.

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

Pengurusan industriKeras besi pengubah kuasa terbuat dari kerusi ferrit tergulung panas berkualiti tinggi, yang dikumpulkan pada antaramuka berbilang langkah darjah. Permukaan ditutup dengan penutup kabel melekat resin epoksi, yang menentang kerosakan dan kerosakan dan mempunyai pengisihan bunyi dan pengurangan bunyi.

Berapa panjang gelombang pengubah yang ditenggelamkan minyak?

Pengubah kuasa digunakan dalam semua jalur kehidupan


Saint LouisBagaimana untuk memilih pengubah kuasaSpesifikasi pemeriksaan



Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

NyahkiraTerlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.

Untuk mengelakkan kerosakan tekanan berlebihan lebih baik, kumpulan penyelenggaraan tekanan berlebihan Penangkat Tekanan Tinggi (seperti penyelenggara tekanan tenaga tenaga tinggi oksid zink ycs aktif) akan dipenuhi semula di sisi saluran bas tekanan berfungsi penukar jenis kering.

Bahagian khusus pengubah jenis kering adalah inti gantung pengubah jenis kering. inti gantung pengubah jenis kering adalah komponen penting. Bagaimana untuk menjalankan inti gantung?

Saint LouisKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik,Saint LouisPanduan ujian pengubah kuasa, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Matikan valv pintu (valv kupu-kupu) komputer tablet kiri dan kanan dari radiator paip panas untuk mengisolasi minyak dalam radiator paip panas dari minyak dalam tangki, untuk mengurangi tekanan kerja dan kebocoran. Selepas lokasi kebocoran ditentukan, perawatan permukaan yang sesuai akan dilakukan kemudian bahan mentah biru Fushi akan dipilih untuk perawatan penyegelan.

AmolMaklumat produk lain
  • NagykorosPlatform penangkapan trekPeranan rawatan fosfat antikorosif

    NagykorosPlatform penangkapan trekPeranan rawatan fosfat antikorosif

  • NagykorosPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKaedah penentuan kandungan plumbu

    NagykorosPlatform mengangkat liga aluminium lajur tunggal dan gandaKaedah penentuan kandungan plumbu

  • TejarKawalan elektronik kuasaKeberkesanan kos industri

    TejarKawalan elektronik kuasaKeberkesanan kos industri

  • DallasPlatform angkat hidraulik tetapMempunyai daya penembusan yang kuat

    DallasPlatform angkat hidraulik tetapMempunyai daya penembusan yang kuat

  • DallasAngkat dan mendarat jambatanTerus memaksa pasaran roll

    DallasAngkat dan mendarat jambatanTerus memaksa pasaran roll

  • PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran

    PorticiJembatan penerbangan hidraulik elektrik tetapProses pengeluaran

  • PorticiPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSangat berguna untuk pasaran

    PorticiPlatform penuh mengangkat garpu gunting secara automatikSangat berguna untuk pasaran

  • PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya

    PorticiPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaApa persembahannya

  • segera:Peringatan: Maklumat Saint LouisBagaimana untuk memilih pengubah kuasaSpesifikasi pemeriksaan memberi anda Saint LouisBagaimana untuk memilih pengubah kuasaSpesifikasi pemeriksaan oleh syarikat kami, perkhidmatan Saint LouisBagaimana untuk memilih pengubah kuasaSpesifikasi pemeriksaan dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Saint LouisBagaimana untuk memilih pengubah kuasaSpesifikasi pemeriksaan, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Saint LouisBagaimana untuk memilih pengubah kuasaSpesifikasi pemeriksaan. Saint LouisBagaimana untuk memilih pengubah kuasaSpesifikasi pemeriksaan di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Saint LouisBagaimana untuk memilih pengubah kuasaSpesifikasi pemeriksaan, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!