JobaboGrad insulasi pengubah tenggelam minyakPeningkatan kualiti

  • masa pelepasan:2022-10-25 11:23:15
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:313
  • Penerangan pantas:

    Jobabo, bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pen

Kandungan artikel
bersihkan periferi port sampel dengan kain bersih atau tanpa rambut.

Kawalan dan tindakan pencegahan kebisingan bagi pengubah jenis kering

JobaboPembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Pengubah kuasa juga digunakan untuk ujian, yang dipanggil pengubah kuasa ujian. Ia boleh dibahagi menjadi pengubah kuasa yang boleh dihancurkan, pengubah minyak, ujian kering dan pengubah kuasa ujian lain. Ia adalah stesen kuasa Peralatan ujian as as yang digunakan untuk ujian komunikasi dan pemampatan AC oleh ramai pengguna seperti biro bekalan kuasa dan institusi kajian saintifik digunakan untuk berbagai produk elektrik menurut spesifikasi Biro pengawasan kualiti Komponen elektrik Ujian kekuatan pemampatan insulasi dibawah semasa yang diperlukan akan dilakukan untuk bahan mentah insulasi.

DigosSelepas mengambil sampel, ikat tapp kaca laminasi dengan kuat dengan kertas atau kain bersih untuk mencegah tanah dan air mencemarkan tapp botol.

Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan,JobaboTerlalu muat pengubah distribusi, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi silinder pengangkutan,JobaboPengubah jenis kotak 1250, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Apabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,


JobaboGrad insulasi pengubah tenggelam minyakPeningkatan kualiti



Berapa banyak pengubah kuasa

Bagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Penukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan, yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB,JobaboModel pengubah tenggelam minyak, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Kepastian KualitiDalam terma tempat penggunaan, pengubah jenis kering kebanyakan digunakan dalam & ldquo; Jenis & rdquo; anti api dan anti letupan Ia mudah digunakan dalam bangunan-bangunan teknik besar dan medium-sized dan bangunan-bangunan multi-tingkat; Pengubah minyak ditenggelamkan kerana & ldquo; Kecelakaan & rdquo; Kemungkinan ada minyak atau kebocoran selepas api, dan kebanyakan tempat aplikasi yang menyebabkan kemalangan api mudah dipilih di bangunan-bangunan teknik besar dan medium dan bangunan-bangunan berbilang tingkat;

Semasa menjalankan ujian tanpa muatan, dan kemudian membuat impuls tenaga kerja ditutup.

Terlalu muatan jangka panjang pengubah kuasa akan perlahan-lahan menyebabkan pemanasan dan pengisahan penuaan koil solenoid, yang menyebabkan sirkuit pendek diantara koil, sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek di tanah, yang menyebabkan pengubah kuasa menyalakan. Oleh itu, kekuatan pemampatan insulasi pengubah kuasa akan diuji sebelum pemasangan dan operasi, dan muatan berlebihan tidak dibenarkan dalam keseluruhan proses operasi.


JobaboGrad insulasi pengubah tenggelam minyakPeningkatan kualiti



Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

NyahkiraPembuat pengubah jenis kering

Penukar jenis kering biasa adalah peralatan elektrik yang penting, dan tekanan terus diatur. Namun, kerana keperluan tertentu, penukar jenis kering juga akan meningkatkan tekanan, dan seluruh proses meningkatkan tekanan sangat kompleks, dan terdapat banyak prinsip.

Dalam kes operasi pengubah jenis kering, terdapat lebih bunyi, dan beberapa juga menyebabkan bunyi, yang amat membahayakan semua orang tiada masalah waktu berehat dan kerja. Pada masa ini, pengubah jenis kering memerlukan rawatan pengasingan bunyi. Terdapat banyak proses dan kaedah kunci untuk menangani bunyi pengubah jenis kering biasa. Bagaimana bunyi pengubah jenis kering boleh diselesaikan? Atau dengan penyunting rangkaian pengubah jenis kering untuk memahaminya.

JobaboKapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning, hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.

Apabila mengambil sampel dalam tong bensin besar, sampel akan dipilih mengikut % bilangan tong bensin, tetapi tidak kurang dari tong. Apabila mengumpulkan sampel dalam batch pail atau botol ukuran kecil dan tengah, sampel akan diambil mengikut % jumlah botol (botol).

AmolMaklumat produk lain
  • DortmundRampa Lantai MudahNilai direalisasikan dalam banyak industri

    DortmundRampa Lantai MudahNilai direalisasikan dalam banyak industri

  • EukJembatan penerbangan tetap hidraulikBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda

    EukJembatan penerbangan tetap hidraulikBagaimana kita dapat mencapai perubahan kualitatif berganda

  • EukPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaDi mana kelebihan dalam

    EukPlatform mengangkat garpu gunting bergerak empat rodaDi mana kelebihan dalam

  • EukMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraa

    EukMesin pembuatan dan pembuatan hidraulik pinggirBeberapa salah faham utama mengenai penyelenggaraa

  • CaibarienOil immersed experimental transformerPenggunaan

    CaibarienOil immersed experimental transformerPenggunaan

  • TriesteMeja angkat hidraulik kecilKemudahan

    TriesteMeja angkat hidraulik kecilKemudahan

  • TriesteRancangan jambatan naikLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan

    TriesteRancangan jambatan naikLihat bagaimana meningkatkan pendapatan perniagaan

  • HatvanJembatan penerbangan tetap hidraulikArahan pengenalan dan pemasangan produk

    HatvanJembatan penerbangan tetap hidraulikArahan pengenalan dan pemasangan produk

  • segera:Peringatan: Maklumat JobaboGrad insulasi pengubah tenggelam minyakPeningkatan kualiti memberi anda JobaboGrad insulasi pengubah tenggelam minyakPeningkatan kualiti oleh syarikat kami, perkhidmatan JobaboGrad insulasi pengubah tenggelam minyakPeningkatan kualiti dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk JobaboGrad insulasi pengubah tenggelam minyakPeningkatan kualiti, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian JobaboGrad insulasi pengubah tenggelam minyakPeningkatan kualiti. JobaboGrad insulasi pengubah tenggelam minyakPeningkatan kualiti di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di JobaboGrad insulasi pengubah tenggelam minyakPeningkatan kualiti, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!