San Miguel ChicajPembuat pengubah jenis kering 630Langkah berjaga-jaga pemasangan dan penyelenggaraa

  • masa pelepasan:2022-10-30 10:35:29
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:133
  • Penerangan pantas:

    San Miguel Chicaj,Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan

Kandungan artikel

Perhatian: dalam keseluruhan proses pemeriksaan patroli keselamatan, staf operasi di lokasi dan pengurusan penyelamatan mesti menggunakan penguji suhu atau imej panas untuk melakukan pemeriksaan sengaja pada penukar sendiri, blok terminal dan aksesori lain; Bunyi semasa operasi penukar adalah bunyi semasa simetrik. Jika bunyi ditemui abnormal,San Miguel ChicajParameter pengubah kuasa, dikembangkan secara signifikan, atau terdapat bunyi setempat, penyebab akan ditemui segera dan tindakan efektif tertentu akan diambil. Jika perlu, muatan boleh dikurangi atau operasi penukar boleh dihentikan.

Kaedah dan keseluruhan proses mengambil sampel minyak pengubah kuasa adalah seperti ini:

San Miguel ChicajPerubah telinga pemeriksaan

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

OmanCora gantung pengubah jenis kering adalah bahagian penting

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu,San Miguel ChicajModel pengubah tenggelam minyak, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

Operasi pengubah tenggelam minyak


San Miguel ChicajPembuat pengubah jenis kering 630Langkah berjaga-jaga pemasangan dan penyelenggaraan



After hours of continuous trial operation with a certain load, the main body and accessories of the transformer are all normal and the transformer will turn to all normal operation.

Sebenarnya, industri telah cuba untuk membentuk dan meningkatkan komoditi pengubah menurut spesifikasi, untuk mempromosikan peningkatan aras konsumsi tenaga komoditi pengubah.

Syarikat pengubah jenis kering

Pengurusan ekonomiApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

(IV) pengubah pada lajur akan stabil dan tegas, dan kereta pinggang akan & phi; Kabel galvanized mm akan terluka selama pusingan dalam nombor yang sama. Kabel besi tidak akan mempunyai sambungan dan akan ketat selepas membelakang. Jarak antara kereta pinggang dan bahagian yang bertenaga tidak akan kurang dari , m.

Kost projek berbeza. Berbanding dengan harga pembelian pengubah kapasitas, harga pembelian pengubah jenis kering jauh lebih tinggi daripada harga pengubah yang ditenggelamkan minyak.


San Miguel ChicajPembuat pengubah jenis kering 630Langkah berjaga-jaga pemasangan dan penyelenggaraan



Dari penampilan, jenis pakej berbeza. inti pengubah dan koil elektromagnetik boleh dilihat segera untuk pengubah jenis kering, dan hanya shell boleh dilihat untuk pengubah yang ditenggelamkan minyak;

Pengurusan kualiti JumlahKaedah pengalihan berbeza, pengubah jenis kering kebanyakan menggunakan kising silica gel ketat air sementara pengubah minyak kebanyakan menggunakan kising ketat air porcelain;

Mengukur dengan tepat kebelakangan setiap fasa angin dan melakukan pengukuran. Jika ada perbezaan besar, ia adalah kesalahan umum angin. Kemudian melakukan pemeriksaan penampilan inti besi, dan kemudian mengukur dengan tepat penentang izolasi antara cip dengan kaedah tekanan AC dan galvanometer. Jika kerosakan tidak besar, cat bahagian yang rosak.

Sesetengah diikat dengan pita plastik,San Miguel ChicajPengubah Biro Kuasa, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

San Miguel ChicajJika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

Fuse tenaga tinggi penukar memecahkan satu fasa;

Proses penghasilan pengubah jenis kering sangat proses, dan mesti secara teknikal sebagai pilar tertentu. Hanya dengan cara itu, prestasi pengubah jenis kering akan lebih stabil. Apa proses penghasilan umum dan langkah pengubah jenis kering?

AmolMaklumat produk lain
  • OzdPlatform mengangkat tali aluminumEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utam

    OzdPlatform mengangkat tali aluminumEmpat tahap teknologi yang manakah merupakan empat standard utam

  • OzdPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikCara mengurangkan kadar kemalangan

    OzdPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikCara mengurangkan kadar kemalangan

  • San Vicente de MoraviaJenis pengubah jenis keringPembangunan formal

    San Vicente de MoraviaJenis pengubah jenis keringPembangunan formal

  • Belsko biawaPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBagaimana trend harga sebelum per

    Belsko biawaPlatform angkat hidraulik dan platform angkat hidraulikBagaimana trend harga sebelum per

  • Belsko biawaPenghasilan jambatan naikCara memilih medium untuk penyejukan

    Belsko biawaPenghasilan jambatan naikCara memilih medium untuk penyejukan

  • OroszlanyJembatan naik hidraulik bergerakStatistik data pasaran

    OroszlanyJembatan naik hidraulik bergerakStatistik data pasaran

  • OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber

    OroszlanyPlatform mengangkat topi bergerak sendiriPetunjuk ekonomi dan teknikal utama stabil dan ber

  • OroszlanyPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKebaikan dan keburukan dan cara meningka

    OroszlanyPemulihan semula ketinggian tinggi secara automatikKebaikan dan keburukan dan cara meningka

  • segera:Peringatan: Maklumat San Miguel ChicajPembuat pengubah jenis kering 630Langkah berjaga-jaga pemasangan dan penyelenggaraa memberi anda San Miguel ChicajPembuat pengubah jenis kering 630Langkah berjaga-jaga pemasangan dan penyelenggaraa oleh syarikat kami, perkhidmatan San Miguel ChicajPembuat pengubah jenis kering 630Langkah berjaga-jaga pemasangan dan penyelenggaraa dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk San Miguel ChicajPembuat pengubah jenis kering 630Langkah berjaga-jaga pemasangan dan penyelenggaraa, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian San Miguel ChicajPembuat pengubah jenis kering 630Langkah berjaga-jaga pemasangan dan penyelenggaraa. San Miguel ChicajPembuat pengubah jenis kering 630Langkah berjaga-jaga pemasangan dan penyelenggaraa di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di San Miguel ChicajPembuat pengubah jenis kering 630Langkah berjaga-jaga pemasangan dan penyelenggaraa, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!