Pelabuhan LamaPengubah jenis kotakTerutamanya di kawasan mana

  • masa pelepasan:2022-10-30 15:09:28
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:561
  • Penerangan pantas:

    Pelabuhan Lama,Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paipSelepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam,Pelabuhan LamaUjia

Kandungan artikel

Kebocoran minyak benang luaran bolt atau paip

Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam,Pelabuhan LamaUjian pengubah jenis kering 10kV, ia boleh dipindahkan ke operasi pada muatan, dan muatan akan bertambah secara perlahan-lahan dari %, % dan % mengikut gred.

Pelabuhan LamaAnalisis penyimpanan kuasa pengubah sentiasa berdasarkan sama ada kadar penggunaan kapasitas pengubah kurang dari nilai piawai tertentu. Samada pengubah adalah spesifikasi perlindungan persekitaran dan penyimpanan tenaga. Sebenarnya, kadang-kadang spesifikasi tersebut tidak menyimpan tenaga elektromagnetik, tetapi mengkonsumsi tenaga elektromagnetik.

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

FamagustaJika anda mahu memeriksa serat karbon yang diaktifkan untuk penutup gantung, kemudian turunkan bolt penutup lonceng untuk penutup besar, perlahan-lahan menggantung tali wayar besi galvanized dengan berat jaring yang mencukupi pada cincin telinga yang biasanya digunakan, memakai pusingan besi dari atas ke bawah dalam lubang skru sekeliling, dan menghitung ruang dan spesifikasi untuk pemasangan semula mudah. Pada masa yang sama,Pelabuhan LamaPiawai negara untuk kehilangan pengubah tenggelam minyak, angin kabel akan ditambah di semua sisi untuk memastikan bahawa tubuh antarabangsa inti tidak akan rosak selama keseluruhan proses angkat. Selepas angkat untuk mm, hentikan angkat, stabilkan tutup lonceng dan periksa kapasitas bearing inti angkat, pusat graviti dan Jack. Selepas segala-galanya adalah normal, angkat lagi sehingga tutup lonceng melebihi tinggi relatif tubuh,Pelabuhan LamaTransformer transmisi kuasa, dan putar grannya untuk meletakkan tutup lonceng pada skid bersih.

Segel kebocoran minyak

oscilasi pengubah jenis kering diselesaikan dengan melaksanakan platform pemadam getah pada pengubah jenis kering dan melaksanakan pengurusan pengurangan getah frekuensi rendah, yang boleh mengawal oscilasi di bawah .%, dan kemudian mengurangi bunyi struktur bangunan yang dihantar oleh oscilasi pengubah jenis kering.


Pelabuhan LamaPengubah jenis kotakTerutamanya di kawasan mana



Jika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Transformer

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Rakmandasi halaman rumahApabila kita menggunakan pengubah yang ditenggelamkan minyak, kita semua tahu bahawa ia berfungsi dengan bantuan minyak. bagaimana jika pengubah yang ditenggelamkan minyak terbakar? Apa tindakan lawan yang harus kita lakukan?

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

Garis kuasa input dan output tiga-fasa akan disambung ke fasa a, fasa B dan fasa C berdasarkan warna saluran bas kuning hijau dan merah papan terminal pengubah. Garis sifar akan disambung ke garis sifar neutral voltaj pengubah, dan wayar mendarat, kasing pengubah dan titik pengubahnya akan disambung satu sama lain. Pada masa biasa, wayar tanah dan wayar sifar dipimpin oleh wayar neutral pengubah. (contohnya, kotak pengubah akan sepadan dengan tanda wayar tanah shell dan disambung satu sama lain). Semak garis input dan output untuk pastikan ia sesuai dan tepat.


Pelabuhan LamaPengubah jenis kotakTerutamanya di kawasan mana



Perjalanan pengasingan bunyi bilik enjin utama kunci untuk perawatan pengasingan bunyi bilik pengubah jenis kering bermula dari tiga tahap: tetingkap, port ventilasi dan pertukaran udara dan permukaan jalan, dan aplikasikan tetingkap pengasingan bunyi, pad pengangkutan lantai beton yang mengapung dan komoditi pengurangan bunyi dan pengurangan bunyi lain untuk mencapai kesan pengasingan bunyi.

Garansi kreditDalam keadaan biasa, operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.

Formula pengiraan penyimpanan kuasa yang sesuai patut ditambah dari proses berikut: kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas besar: - muatan pengubah kapasitas besar; PDK - kerugian ralat sirkuit pendek bagi pengubah kapasitas besar, kW Kehilangan kuasa aktif pengubah kapasitas kecil: semasa operasi normal rumah pam, dua pam dimulakan secara tambahan dan setiap pam dipandu oleh motor kW, jadi muatan biasa ialah kW, CST = Satu pengubah kva telah dikonfigur awalnya, dan kadar penggunaan kapasitas yang diperkenalkan oleh pengubah pengubah hanya %

Impuls tiada-muatan menutup voltaj kerja tidak boleh melebihi % voltaj kerja yang ditandai pada pergerakan penukar, frekuensi menutup ialah kali, masa lambat selepas menerima kuasa tidak boleh kurang dari min, dan selang masa setiap penutup tidak boleh kurang dari min.

Pelabuhan LamaMenghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

kV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik

AmolMaklumat produk lain
  • Benteng sekhbehPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaRasa nilai pilihan rasional

    Benteng sekhbehPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaRasa nilai pilihan rasional

  • Benteng sekhbehPembuat lif kecil villa rumah tanggaStrategi yang sesuai untuk kesukaran industri dom

    Benteng sekhbehPembuat lif kecil villa rumah tanggaStrategi yang sesuai untuk kesukaran industri dom

  • San FranciscoItem inspeksi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara memilih mana yang lebih baik

    San FranciscoItem inspeksi pengubah yang ditenggelamkan minyakCara memilih mana yang lebih baik

  • CrossnoPlatform angkat hidraulik 8-meterApa yang perlu dilakukan sekiranya kedutan semasa pengeluara

    CrossnoPlatform angkat hidraulik 8-meterApa yang perlu dilakukan sekiranya kedutan semasa pengeluara

  • CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

    CrossnoPaksi penerbangan tetap hidraulikAdakah anda biasa dengan tatakelakuan operasi

  • PerugiaJembatan boarding tetap tanahBanyak faktor menyekat harga dan kemungkinan pengulangan

    PerugiaJembatan boarding tetap tanahBanyak faktor menyekat harga dan kemungkinan pengulangan

  • PerugiaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKeadaan perniagaan

    PerugiaPlatform mengangkat liga aluminium yang diletak di keretaKeadaan perniagaan

  • PerugiaPembuat lif villa rumah tanggaLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

    PerugiaPembuat lif villa rumah tanggaLangkah berjaga-jaga untuk penggunaan kedap

  • segera:Peringatan: Maklumat Pelabuhan LamaPengubah jenis kotakTerutamanya di kawasan mana memberi anda Pelabuhan LamaPengubah jenis kotakTerutamanya di kawasan mana oleh syarikat kami, perkhidmatan Pelabuhan LamaPengubah jenis kotakTerutamanya di kawasan mana dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk Pelabuhan LamaPengubah jenis kotakTerutamanya di kawasan mana, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian Pelabuhan LamaPengubah jenis kotakTerutamanya di kawasan mana. Pelabuhan LamaPengubah jenis kotakTerutamanya di kawasan mana di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di Pelabuhan LamaPengubah jenis kotakTerutamanya di kawasan mana, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!