MarchtrenkUji item pengubah kuasaApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan bermusim

  • masa pelepasan:2022-11-02 10:12:11
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:1245
  • Penerangan pantas:

    Marchtrenk,Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola

Kandungan artikel

Penukar kuasa dirancang mengikut skema perlindungan suhu. Bahagian-bahagian yang terlibat dalam lapisan bahan dari kola elektromagnetik tekanan tinggi (rendah) yang menumpahkan dengan beton integral disediakan dengan saluran ventilasi panjang, yang boleh dilengkapi dengan mesin dan peralatan yang sejuk udara (pemanah sentrifugal sejuk). Selepas memilih mesin dan peralatan yang sejuk udara, kapasitas output boleh meningkat dengan %.

Syarikat pengubah minyak terjun

MarchtrenkBagaimana untuk menjaga pengubah jenis kering?

Lupakan operasi muatan pengubah kuasa: jika muatan berfungsi untuk masa yang panjang, ia akan menyebabkan koil elektromagnetik panas, izolasi akan lambat tua, dan sirkuit pendek antara kotak akan gagal Kegagalan sirkuit pendek dua warna atau sirkuit pendek untuk kesalahan tanah dan penyelesaian minyak.

AgogoSesetengah diikat dengan pita plastik,MarchtrenkTekanan pengubah, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

Ia biasanya dibuat kerana pemasangan yang tidak masuk akal atau penyegelan yang tidak berkesan. Material komposit polimer boleh ikat bahan logam, untuk mencapai pengurusan tekanan kebocoran minyak.

Sesetengah diikat dengan pita plastik kaca laminat dan bahan-bahan lain dengan baik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, terdapat penyeludupan kosong, penyeludupan terbuka, lubang jarum, lubang pasir dan kekurangan lain dalam penyeludupan. Penukar minyak mudah ditutup dengan serbuk penyeludupan dan cat apabila meninggalkan kilang, dan bahaya keselamatan yang berpotensi terdedah selepas operasi. Selain itu, getaran induksi elektromagnetik akan memecahkan penyeludupan listrik dan menyebabkan kebocoran.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Dalam kehidupan harian tertentu, kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Cipta kecerdasanPenukar jenis kering terdiri dari dua resisten pembuluhan yang menghasilkan empat kumpulan kabel: & ldquo; Y[UNK]y”[UNK]& ldquo; Dy”& ldquo; Y[UNK]d” Dan & ldquo; D[UNK]d”. Di China, hanya & ldquo; Y[UNK]y” Dan & ldquo; Y[UNK]d”. Kerana terdapat juga dua jenis sambungan Y dengan wayar neutral dan tanpa wayar neutral. Jika tiada wayar neutral, semua tanda tidak akan ditangkap. Jika ada wayar neutral, huruf N akan ditambah selepas huruf y Inggeris. N menunjukkan bahawa garis neutral mempunyai wayar pendaratan pengubah. Kumpulan kabel Yn. Apabila UAB meliputi UAB, tangan minit menunjuk ke & ldquo; ” Dalam kumpulan wayar baru,MarchtrenkNilai perlawanan api bilik pengubah kuasa tenggelam minyak, guna & ldquo; ” menunjukkan.

Berapa banyak pengubah kuasa

() kedudukan pemasangan asuransi komersial sekunder pengubah pada lajur dan tanah mesti memenuhi keperluan berikut: jika ada pemutus di sisi sekunder, ia mesti dipasang antara pemutus dan pemutus komposit tenaga rendah, atau pemutus sirkuit mesti dipilih sebagai pemutus; Jika tidak ada pemutus pada sisi sekunder, ia mesti dipasang pada kedua-dua sisi penyesuaian komposit tenaga rendah, dan pelompat kabel terpisah mesti disambung ke kabel terpisah pada kedua-dua sisi pemutus sirkuit.


MarchtrenkUji item pengubah kuasaApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan bermusim



Dengan pembangunan cepat masyarakat dan trend pembangunan terus menerus komputer, pengiraan data dalam seluruh proses gelombang pengubah tenggelam minyak telah lama mempunyai keputusan. Hanya pemilihan efektif model dan kaedah entiti pengiraan diperlukan, keputusan pengiraan keputusan boleh memenuhi keperluan desain arkitektur, dan kaedah data saintifik dan masuk akal dipilih, Tidak hanya boleh distribusi semasa pengubah yang ditempatkan minyak ditakrif dengan jelas dalam tahap pembangunan, tetapi juga pembangunan dan struktur lain pengubah yang ditempatkan minyak boleh secara efektif diatur dan disebarkan dalam skop tertentu, yang sangat memudahkan skema desain pengubah yang ditempatkan minyak dan memastikan kestabilan operasi.

Proses aplikasiApakah mod kawat pengubah jenis kering?

Di atas dan tengah tangki minyak pengubah, dan di tengah tangki minyak kenderaan, kulit tong dan tangki minyak kenderaan atas. The internal iron core and winding clamps are hot due to partial magnetic flux leakage, resulting in insulation damage.

Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, termasuk getaran koil elektromagnetik induksi magnetik. Semua memperhatikan penyelesaian getaran apabila melakukan kawalan suara.

MarchtrenkkV dan di atas & plusmn; Tiada muatan tenaga nominal; Sebahagian dari pemutus sirkuit bagi tukar kuasa tap dipasang dalam silinder kertas yang mengisolasi resin fenolik, dan silinder kertas yang mengisolasi dipasang pada bingkai kayu. Operasi rocker sebenarnya tersambung dengan pemutus sirkuit dinamik bagi tukar kuasa tap mengikut rod mengisolasi kayu. Switch kuasa pada muatan tap matikan diasingkan dari tanah oleh silinder kertas yang mengisolasi pada switch kuasa sendiri dan had mengisolasi.

Selepas memegang bolt longgar, segel flange,MarchtrenkPengubah terkubur kotak, dan selesaikan bolt yang mungkin akan bocor, untuk mencapai tujuan rawatan lengkap. Kekuatan bolt longgar secara ketat mengikut operasi sebenar dan teknologi pemprosesan.

Container pengumpulan adalah botol kaca tanpa warna dengan plug kaca tanah mulut luas dengan volum .kg atau kg. - botol akan dikumpulkan pada masa untuk analisis dan eksperimen. Label akan diletak semasa pengumpulan. Perhatikan nama, tarikh pengumpulan, orang pengumpulan, kondisi cuaca dan bahan-bahan lain sampel minyak.

AmolMaklumat produk lain
  • LublinPrice of 10 ton mobile boarding bridgeOperasinya mudah dan boleh dirancang

    LublinPrice of 10 ton mobile boarding bridgeOperasinya mudah dan boleh dirancang

  • LublinPlatform penangkapan gaya tahapApa jenis penggunaan

    LublinPlatform penangkapan gaya tahapApa jenis penggunaan

  • SiquirresKeperluan untuk bilik pengubah terbenam minyakLangkah berjaga-jaga digunakan terutamanya di

    SiquirresKeperluan untuk bilik pengubah terbenam minyakLangkah berjaga-jaga digunakan terutamanya di

  • ColumbusPlatform angkat kecil hidraulikBuat inovasi jenama yang unik

    ColumbusPlatform angkat kecil hidraulikBuat inovasi jenama yang unik

  • ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri

    ColumbusEmbedded boarding bridgeMempengaruhi margin keuntungan industri

  • KemnitzJembatan pengangkutan bekasIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

    KemnitzJembatan pengangkutan bekasIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

  • KemnitzPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformBagaimana menilai kualiti

    KemnitzPrice of Mobile Scissor Fork Lifting PlatformBagaimana menilai kualiti

  • KemnitzPlatform penangkapan hidraulik tahapApakah aspek penuh dari

    KemnitzPlatform penangkapan hidraulik tahapApakah aspek penuh dari

  • segera:Peringatan: Maklumat MarchtrenkUji item pengubah kuasaApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan bermusim memberi anda MarchtrenkUji item pengubah kuasaApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan bermusim oleh syarikat kami, perkhidmatan MarchtrenkUji item pengubah kuasaApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan bermusim dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk MarchtrenkUji item pengubah kuasaApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan bermusim, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian MarchtrenkUji item pengubah kuasaApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan bermusim. MarchtrenkUji item pengubah kuasaApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan bermusim di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di MarchtrenkUji item pengubah kuasaApakah perbezaan antara pemeliharaan bermusim dan bermusim, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!