SangatandiPengubahsuaian pengubah kuasaApakah ciri-ciri produk

  • masa pelepasan:2022-11-26 23:25:57
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:311
  • Penerangan pantas:

    Sangatandi,Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:(III) pengubah jenis kering KVA dan dibaw

Kandungan artikel

Untuk impuls tiada muatan menutup pengubah, perhatikan perkara-perkara berikut:

(III) pengubah jenis kering KVA dan dibawah boleh dipasang pada tiang. Jarak antara hujung bawahnya dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m; Jarak antara bahagian listrik dan permukaan jalan tidak boleh kurang dari m.

SangatandiKandungan pemeliharaan pengubah kuasa

Untuk menjalankan percubaan minyak pengubah kuasa lebih baik, perlu sampel minyak pengubah kuasa. Kerja pengumpulan patut dilakukan pada hari matahari kering. Kanting yang biasa digunakan dan kaedah pengumpulan sampel semasa pengumpulan mempunyai kerosakan segera sama ada kualiti spesifik minyak boleh benar-benar disebut. Sampel minyak untuk ujian tekanan AC tidak boleh kurang dari .kg, dan sampel minyak untuk ujian mudah tidak boleh kurang dari kg.

IgbohoApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup, gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Kapasiti dan tekanan kerja berbeza. Pengubah jenis kering biasanya sesuai untuk peralatan distribusi. Kapasiti biasanya di bawah kVA dan tekanan kerja di bawah KV, yang juga memastikan tekanan nominal kV; Oil immersed transformers are generally suitable for distribution equipment.

Pengubah terbenam minyak


SangatandiPengubahsuaian pengubah kuasaApakah ciri-ciri produk



Selepas ujian tiada muatan dijalankan normal selama jam, % dan % mengikut gred.

Pemilihan yang betul bagi pengubah jenis kering Anhui mempunyai kesan kunci untuk meningkatkan keselamatan dan operasi lancar perisian sistem kuasa. Dalam teks terdahulu, kami telah menguasai struktur dan ciri-ciri pengubah jenis kering. In this part, we will describe how to select dry-type transformer according to the load characteristics and application environment of dry-type transformer.

& ldquo; pengubah kawat; Masukkan & rdquo; Dan & ldquo; Output & rdquo; Use a megger to test the grounding resistance between the terminal and the ground wire. Apabila diukur dengan tepat dengan V megger, nilai perlawanan melebihi bas m ohm.

manufacturerJika volum pengubah kuasa terlalu kecil, pengubah akan dimuatkan terlalu lama dan mudah untuk menghancurkan mesin dan peralatan. Oleh itu,SangatandiJenis kering atau pengubah tenggelam minyak untuk pengubah kotak, kapasitas nilai pengubah patut dipilih mengikut konsumsi kuasa, yang tidak sesuai untuk terlalu besar atau terlalu kecil.

Terdapat juga banyak masalah yang perlu diperhatikan dalam tindakan preventif dan proses penindasan pengubah jenis kering. Apa kesan dan fungsi kunci penindasan pengubah jenis kering dan tindakan preventif yang sepadan? Mari kita menguasai dan berkonsultasi secara terperinci dengan penyunting kecil dari pembuat pengubah jenis kering.

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik


SangatandiPengubahsuaian pengubah kuasaApakah ciri-ciri produk



Pengubah terbenam minyak

Pemasangan berfungsiOperasi dan pengurusan penyelamatan pengubah tenggelam minyak

Semacam peralatan rangkaian kuasa yang menukar tekanan kerja dan semasa menurut undang-undang asas kesan magnetik semasa. Dalam seluruh proses penghantaran kuasa dan pengubahan rangkaian kuasa, diperlukan untuk melakukan pengubahan tekanan dan pengurangan tekanan darah menurut pengubah untuk mengurangi kehilangan tenaga elektromagnetik dalam seluruh proses. Oleh itu, konsumsi kuasa kilang pemprosesan semua terhubung dengan bekalan kuasa tukar kV,SangatandiPengubah kuasa S13-630, yang diubah menjadi tenaga elektromagnetik tegangan bawah melalui pengubah.

Pemalam kuasa dengan muatan penuh dahulu, perhatikan dan mengesan bahawa tekanan input dan output memenuhi peraturan. Pada masa yang sama, periksa sama ada peralatan mempunyai bunyi, nyalakan bau dan keadaan lain yang tidak normal. Jika terdapat apa-apa abnormaliti, sila matikan bekalan kuasa penukaran input.

SangatandiManufacturing process and steps of dry-type transformer

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

AmolMaklumat produk lain
  • CatanzaroPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerhatikan masalah biasa

    CatanzaroPlatform mengangkat selai aluminium elektrikPerhatikan masalah biasa

  • CatanzaroPemulihan semula ketinggian tinggi automatikKaedah buruk apa yang harus dicegah

    CatanzaroPemulihan semula ketinggian tinggi automatikKaedah buruk apa yang harus dicegah

  • CurridabatJadual prestasi teknikal bagi pengubah jenis keringMenjadi normal baru industri

    CurridabatJadual prestasi teknikal bagi pengubah jenis keringMenjadi normal baru industri

  • ColognePlatform angkat hidraulik besarCara menggunakannya dengan lebih baik

    ColognePlatform angkat hidraulik besarCara menggunakannya dengan lebih baik

  • ColognePemuatan dan membuka jembatan bekasFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan

    ColognePemuatan dan membuka jembatan bekasFaktor apa yang harus dipertimbangkan semasa menyiapkan

  • VespermJembatan naik bimbit hidraulikMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan

    VespermJembatan naik bimbit hidraulikMasalah yang perlu diberi perhatian dalam pembinaan

  • VespermPlatform mengangkat tali aluminumMenggalakkan rawatan kumbahan

    VespermPlatform mengangkat tali aluminumMenggalakkan rawatan kumbahan

  • VespermPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikProses pembetulan

    VespermPemulihan semula ketinggian tinggi elektrikProses pembetulan

  • segera:Peringatan: Maklumat SangatandiPengubahsuaian pengubah kuasaApakah ciri-ciri produk memberi anda SangatandiPengubahsuaian pengubah kuasaApakah ciri-ciri produk oleh syarikat kami, perkhidmatan SangatandiPengubahsuaian pengubah kuasaApakah ciri-ciri produk dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk SangatandiPengubahsuaian pengubah kuasaApakah ciri-ciri produk, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian SangatandiPengubahsuaian pengubah kuasaApakah ciri-ciri produk. SangatandiPengubahsuaian pengubah kuasaApakah ciri-ciri produk di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di SangatandiPengubahsuaian pengubah kuasaApakah ciri-ciri produk, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!