MasayaPenukar SampahSejauh mana anda tahu mengenai operasi tersebut

masa pelepasan:2022-11-08 15:13:05 Pengguna pos:122HP117294921 Paparan halaman:918

Petua teras:Masaya,Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pe

Seluruh proses menggantung inti pengubah jenis kering lebih kritik, dan terdapat banyak situasi yang inti penggantung pengubah jenis kering mesti memberi perhatian istimewa kepada. Oleh itu, inti penggantung pengubah jenis kering mesti dilakukan mengikut perkara-perkara di atas, untuk mempromosikan keselamatan pengubah jenis kering!

Bunyi pengubah jenis kering berasal dari

MasayaPemilihan akan dilakukan mengikut ciri-ciri muatan kuasa. Terdapat banyak jenis muatan kuasa, dan pengubah jenis kering berbeza patut digunakan untuk muatan kuasa berbeza. Jika aras impuls piawai muatan kuasa kurang dari kV, pengubah jenis kering kelas H patut dilaksanakan. Jika aras kesan piawai muatan kuasa melebihi kV. Penukar jenis kering akan diletakkan dengan lem resin epoksi.

Apabila mengambil sampel dari pengubah kuasa kecil dan ukuran tengah tanpa paip pembuangan (atau plat penggantian sampel minyak), ia boleh berada dalam pengubah kuasa seperti paip ujian kaca apabila ia tidak berfungsi untuk mengekstrak sampel minyak di bawah, atau ia boleh diganti dengan mengubah minyak.

McKaySyarikat pengubah jenis kering

Tindakan perlindungan untuk memecahkan pengubah jenis kering

Secara umum, memadamkan bekalan kuasa yang ditukar di setiap sisi, dengan cepat melaburkan pengubah yang ditenggelamkan minyak dan memulakan sistem bekalan kuasa dari kosong. Hentikan operasi peralatan sejuk. Nyalakan penukar minyak yang ditenggelamkan. Apabila pengubah yang ditenggelamkan minyak jenis L dan pengubah yang ditenggelamkan minyak stesen tegangan tinggi dinyalakan, set generator mesti dihapus terlebih dahulu.


MasayaPenukar SampahSejauh mana anda tahu mengenai operasi tersebut



Bunyi pengubah jenis kering adalah kebanyakan bunyi getaran dalam operasi. Bunyi getaran ini disebabkan oleh kedudukan berbilang, projek percubaan penghantaran UHV pertama China China Transformer Corporation telah memasuki penerbangan dalam trend pembangunan. Gred tensi dan volum komoditi tertinggi pertama di dunia, menguasai kedudukan teknikal utama trend s pembangunan industri. Selain itu, ia telah mempromosikan peningkatan dan kesempurnaan terus menerus teknologi pengubah tensi rendah.

Menghindari kerosakan mengisolasi secara tidak sengaja semasa penyelamatan: apabila memperbaiki inti gantung pengubah kuasa, perhatian istimewa akan diberikan kepada penyelamatan koil solenoid atau mengisolasi lengan anti air. Jika terdapat kerosakan scratch, ia akan dikendalikan dengan betul.

harga pasaranSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Oleh itu, dalam proses pemasangan peralatan bawah stesen, tongkat kilat patut ditetapkan mengikut situasi khusus untuk mencegah kerosakan kepada pengubah jenis kering perlindungan relay disebabkan oleh kilat. Selain itu, semasa pemasangan tongkat kilat pilih jenis yang masuk akal tongkat kilat mengikut situasi operasi untuk menentukan bahawa mereka berada dalam situasi yang sama. Selain itu sila sambungkan semua laluan sejauh mungkin untuk mencegah kesalahan lain.

Apabila memeriksa inti hook,MasayaPengubah litar, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, ahli-ahli boleh periksa alat khas, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.


MasayaPenukar SampahSejauh mana anda tahu mengenai operasi tersebut



Kebocoran minyak dari radiator paip panas

HargaApabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Isolasi bolt penyancar inti melalui menekan inti besi rosak, yang mengakibatkan kesalahan sirkuit pendek antara helaian besi silikon dari inti besi dan bolt penyancar inti;

Jika pengubah kuasa berhenti berfungsi selama lebih dari h (jika masa yang dibenarkan patut dikurangkan apabila kelembapan persekitaran adalah & amp; gt; %), ia patut diizolasi sebelum digunakan, dan diukur dengan tepat dengan megger pendaratan V. Keperlawanan izolasi dari sisi utama ke sisi sekunder dan tanah patut ^ mfl, perlawanan izolasi dari sisi sekunder ke tanah patut ^ mh, dan perlawanan izolasi dari inti besi ke tanah patut & amp; gt; mfl (peranti mendarat patut dibuang).

MasayaSebelum aplikasi, bekas pengumpulan akan dibersihkan dengan bensin kenderaan, air sabun atau penyebab organik lain (seperti fosfat trisodium) kecuali nod minyak, kemudian dicuci dengan air tap sehingga ia tidak alkalin, dan air boleh dibahagikan secara evenly dari botol,MasayaPerkenalan ke pengubah jenis kering, kemudian dibersihkan dengan air bersih untuk banyak kali. bekas pengumpulan bersih akan dikeringkan dalam oven kering [UNK]. Selepas pendinginan, topi botol akan ditutup dengan ketat dan tidak dapat dibuka sebelum aplikasi.

Therefore in the operation prevention and regulation of relay protection dry-type transformer, it is necessary to find the short-circuit fault point according to the fault situation, lock the fault point, and analyze the short-circuit fault types of relay protection dry-type transformer. Pada masa yang sama,MasayaPerlindungan komprensif pengubah kuasa, jika semua medan jelas, matikan bekalan kuasa tukar pada titik kesilapan, kerja penyelamatan pekerja akan dilakukan dengan lancar, dan kerosakan tidak akan berkembang ke arah yang lebih besar.

Berapa banyak pengubah kuasa

Hak cipta dan notis:
1. MasayaPenukar SampahSejauh mana anda tahu mengenai operasi tersebut yang dipaparkan oleh Rangkaian Maklumat Malaysia diterbitkan oleh pengguna. Netizen dipersilakan untuk mencetaknya semula, tetapi cetak semula mesti menunjukkan alamat laman web semasa atau alamat pautan web dan sumbernya.
2. Halaman ini adalah maklumat MasayaPenukar SampahSejauh mana anda tahu mengenai operasi tersebut, dan kandungannya diterbitkan dan dimuat naik oleh pengguna. Laman web ini tidak bertanggungjawab atas keaslian, ketepatan dan hak harta intelek kandungan halaman ini (termasuk tetapi tidak terhad kepada teks, gambar, video) . Halaman ini adalah maklumat kesejahteraan awam. Sekiranya anda mendapati bahawa kandungan MasayaPenukar SampahSejauh mana anda tahu mengenai operasi tersebut adalah haram atau tidak sah, sila hubungi kami, kami akan menghapusnya atau mengubahnya secepat mungkin, terima kasih atas kerjasama anda
3. Sebahagian daripada kandungan yang disiarkan oleh pengguna di laman web ini dicetak semula dari media lain untuk tujuan menyampaikan lebih banyak maklumat. Ini tidak bermaksud bahawa laman web ini bersetuju dengan pandangan mereka atau mengesahkan keaslian MasayaPenukar SampahSejauh mana anda tahu mengenai operasi tersebut mereka. Kandungannya adalah untuk rujukan hiburan hanya. Laman web ini tidak menanggung tanggungjawab langsung dan bersama untuk pelanggaran karya tersebut, dengan ini menyatakan!
Lebih banyak lagi>serupaberita

Amolmengesyorkanberita
AmolBerita terkini